La millor manera de fer esport i gaudir de la natura en família!

Catamarà Escola de Mar

Pacs Familiars

Aquesta tarifa permet l'accès il·limitat al material de l'Escola per a tota la família (parella i fills). Els fills hauran de navegar sota la resposabilitat del pare o la mare, i no és fins als 16 anys que l'infant podrà accedir al mar de forma autònoma (sota autorització de la família); a partir dels 16 anys, caldrà abonar 10 € més.

Dins els Pacs Familiars podeu escollir entre dos tipologies de tarifes que permeten l'ús de diferent material

Tarifa Bàsica: Paddle Surf, Windsurf, Caiac, Taules de Surf, Patí de Rems, Bodyboard, Skimboard, Material d'Snorkle i estels

Tarifa Vela: Patí Català, Catamarà (15, 17, 18 i 20), 420, Vourient i Làser + Tarifa Bàsica

Informació rellevant