El contacte amb el mar proporciona sensació de llibertat, desenvolupar els sentits, promou l'esport i planteja diferents formes d'entendre la vida! És per això que proposem la incorporació dels esports nàutics al dia a dia dels centres educatius de la nostra regió.

A quins tipus de centres va dirigida la nàutica escolar?

Educació primària

ESO i Batxillerat

Formació Professional

Objectius principals

Iniciació i promoció dels esports nàutics

Potenciar el contacte amb el medi i els valors que se'n deriven

L'esport i el respecte a l naturalesa com a eines de promoció social i cultural

Promoure la cultura nàutica i la curiositat pel mar

Activitats que convinem

Vela: Catamarà Windsurf  i Monocascs

Onada: Surf, Skimboard i Bodyboard

Rem: Paddle Surf i Caiac

Adaptable a cada centre

Ens adaptem a les necessitats curriculars de cada centre

Possibilitat de formar als professors/es del centre

Coordinem les activitats amb el centre, les institucions i les AFAs

Actualment aquests són els centres educatius que avalen l'èxit del projecte!

Escola Marina

Els alumnes de 3er, 4rt, 5è i 6è de l'Escola Marina fa dos temporades que venen a gaudir del mar i a aprendre nous esports! Les activitats que estan tenint més èxit són el Catamarà, el Paddle Surf i l'Skimboard.

Es tracta d'una de les Escoles Públiques d'Educació Primària del Municipi de Montgat. L'any 2018, juntament amb l'Escola Salvador Espriu i l'Ajuntament de Montgat, vam iniciar un projecte pilot que ha esdevingut un èxit!

Escola Salvador Espriu

Els alumnes de 5è i 6è de l'Escola Salvador Espriu fa dos temporades que venen a gaudir del mar i a aprendre nous esports! Les activitats que estan tenint més èxit són el Catamarà, el Paddle Surf i l'Skimboard.

Es tracta d'una de les Escoles Públiques d'Educació Primària del Municipi de Montgat. L'any 2018, juntament amb l'Escola Marina i l'Ajuntament de Montgat, vam iniciar un projecte pilot que ha esdevingut un èxit!

Escola Vitae

Els alumnes dels centres de CAFEM de Les Corts, Sant Andreu i Cerdanyola de l'Escola Vitae vénen des de fa quatre anys a fer l'assignatura d'Introducció a la nàutica; això implica la possibilitat que molts d'aquest joves puguin accedir a nous esports. Alhora, aquests alumnes han de superar el crèdit de síntesis i assistir a les 30 hores lectives.

L'Escola Vitae és un centre privat que ofereix Formació Professional Esportiva a set centres repartits pel territori.